Moderna bajka


Nekada davno, pre mnogo godina, živela je jedna prelepa princeza. Nezavisna i puna samopouzdanja često je volela da šeta javnim parkom kako bi sretala ljude drugačije od sebe.
Jednog lepog dana, šetajući parkom, u bari je ugledala žabu. Odjednom, žaba počne da joj govori:
– „Jednom davno, bio sam lepi princ, ali je zla veštica bacila čini na mene i pretvorila me u žabu. Da bi se čarolija razbila, potrebno je da me neko poljubi. Zato, molim te, poljubi me i vrati me u ljudski oblik. Venčaćemo se i preseliti u zamak sa mojom mamom. Ti ćeš da mi kuvaš, čistiš i rađaš decu, a ja ću te voleti. I bićemo srećni do kraja života…“
Uveče, dok je u slast večerala žablje batake, lepa princeza se još uvek smejala i glasno ponavljala: „Ne bih rekla“…
POUKA: Nemojte nikada ljubiti žabu, jer ni bajke nisu ono što su nekada bile.
Ko razume, shvatiće.

Jedno reagovanje

  1. taman za sroski

Ostavite odgovor

