Fizička aktivnost može da ubije


Pre par dana, na obaveznim fizičkim aktivnostima na koledžu, umalo se nisam onesvestila kada mi je profesor (inače italijan) rekao da se moram popeti uz zid visok 3 metara! Inače “Escalade”, kako se to ovde zove, je popularna fizička aktivnost tinejdžera u Kanadi i odnosi se na penjanje, pomoću siguronosnih sajli, uz zid ili izuzetno strmu planinu (nešto poput našeg planinarenja).E sad, možda je ova aktivnost IN za dvadesetogodišnjake, ali za mene koja sam generacijski daleko od njih je svakako OUT. Zavrtelo mi se u glavi pri samom pogledu na zid!

Escalade

Escalade


Rešila sam da i ne pokušavam, jer znam da bi bilo kakav pokušaj penjanja uz ono čudo bio moj lični sunovrat. Takođe, imala sam podršku još nekih likova sa grupe kojima se ta ideja činila suludom (jednako kao i meni). Međutim, profesor kao profesor (generacijski mlađi od mene,naravno) na sve naše pritužbe odgovorio je prosto i jednostavno:“Fizička vežba nikoga nije ubila”. Naravno da se nisam popela uz famozni zid i dobila sam poen manje iz fizičke aktivnosti(!), ali su mi njegove reči ostale urezane u memoriji. Sve do danas. A danas…
Udarna vest današnjeg Kanadskog Cyberpress-a glasi: „Optužena za ubistvo svog supruga terajući ga da se bavi sportom“?!! Priča počinje i završava se u Američkoj državi Ohajo. Četrdesetjednogodišnja transeksualka (promenila je pol 1993.godine) osuđena je na 4 godina strogog zatvora zbog ubistva svog muža koji je umro usled infarkta nakon što ga je (verovali Vi ili ne) njegova „supruga“ naterala da više od dva sata pliva u bazenu bez i jednog trenutka odmora!? Čoveku je, kažu ,pozlilo ali ni to nije pokolebalo ovu „ženu” da sprovede svoju torturu koja je zabeležena kamerom za praćenje na bazenu.
Tvrdoglavica kakva jesam, rešila sam da sačuvam današnji članak i pokažem ga tom istom profesoru već na sledećoj fizičkoj aktivnosti. Ne trebaju meni oduzeti poeni, ali jednostavno ne mogu, a da sebi ne pružim satisfakciju za pretrpljenu glavobolju pri pomisli na pentranje uz visoku zidinu.
Fizička aktivnost, dakle, ipak može da ubije.

3 reagovanja

  1. Kapiram ovaj post, ali negde sam pročitao da fizička neaktivnost ama baš ubija!

  2. Dragi Stevo,nisam ja fizički neaktivna, naprotiv…volim da šetam uz jezero, vozim biciklu redovno, odem u teretanu kad mi to vreme dozvoljava.Ali, ovaj zid je zaista bio nešto STRAŠNO!!!

  3. Valentina, nema frke ionako nisam ko zna koliko i kako ozbiljno mislio, jer ja sam taj koji se uopšte ne bi penjao na bilo kakav zid kamoli na ovu veštačku stenu. Ali sa lepim vremenom stiže i mogućnost uzimanja pod sebe ono vozilo na dva točka. Dakle, to je to, pozzzz

Ostavite odgovor

