Ni sarma nije što je nekad bila


Ni sarma nije što je nekad bila!

Ni sarma nije što je nekad bila!


E,kad se danas nisam šokirala – nikad neću!!!
Fotka govori sve,a ja sam jednostavno morala da je skeniram i postavim ovde. Poriv je bio jači od mene.
Naša SRPSKA sarma(!) kao specijalitet u američkom restoranu (čuveni ZELLERS) i to pod imenom – CIGARES AU CHUS!! U prevodu sa francuskog to znači : cigareta u/od kupusa !??!
Znači, ni sarma više nije naša.
I nju su privatizovali!
Uskoro možemo da očekujemo da je pripišu svom izumu, jer tako to obično ide u današnjem „demokratskom“ svetu… Sve što je srpsko-nije, a sve što nikada nije bilo njihovo-sada jeste.
Bravo demokratijo!
Samo napred… ali bez mene.

2 reagovanja

  1. Ma šta mi napriča. Sada sam i ja šokirana.🙄 Sve što valja će da nam oduzmu, a nama će da ostane ono što ne valja i dovućiće nam još hiljadu stvari koje ne valjaju. Užas jedan. :((((

  2. Tuđe nećemo svoje ne damo!

Ostavite odgovor

