Slumdog Millionaire feel-good movie?!


Reših pre neki dan da odem u bioskop (nakon dugo vremena apstinencije) i izaberem (ni manje, ni više) dobitnika Zlatnog Globusa Slumdog Millionaire-a („feel-good movie” kako su ga novine ovde nazvale).
Da se razumemo, film je odličan, ali … ako je to „feel-good movie” onda sam ja verovatno izgubila smisao za dramu! Povrh svega, ovde je klasifikovan kao komedija, a ja nisam sebi mogla da dođem nakon nekih scena. I danas se pitam da li je moguće da zapadni svet pronalazi zabavu u scenama užasa i strave iz zemalja trećeg sveta?!
Elem, film je o deci koja žive i rastu u slum-ovima Indije i jako je daleko od bilo kakvog oblika komedije! Ako ga pogledate, imaćete prilike da vidite religioznu mržnju… majku koja je surovo ubijena na oči svoje dece. Videćete kako se pod okriljem dobrotvorne organizacije deca šalju da prose. Takođe, tu je i dečija prostitucija! Na scenu u kojoj oslepljuju dečaka ostala sam bez texta! Zanemela sam od šoka…a tako sam se lepo namestila sa kokicama u krilu na koje sam zaboravila nakon prvih 5 minuta od početka filma. Komedija?! „Feel-good movie”!? UŽAS! Feel-SHIT-movie!!!
U svakom slučaju, film je poučan, ali ne očekujte komediju i nikako ne verujte kritikama u novinama. Inače, bićete u šoku kao i ja… Zavirićete u svet koji je tako dalek, ali stvaran, u kome deca stradaju zarad profita nekih zlih umova.
I nikako ne nosite kokice niti bilo koje druge grickalice sa sobom!

Ostavite odgovor

